יום שני, 9 ביולי 2012

בירה פונג-Beer Pong

סוג: משחק חברה
מספר משתתפים: 2
אביזרים: שולחן פנג פונג, כוסות פלסטיק, כדורי פינג פונג
דרגת שיכרות: גובהה
מטרת המשחק: לקלוע כמה שיותר כדורים לכוסות של היריב.

זהו משחק שתיה שרואים בסרטי קולג'ים אמריקאים. ברקע מסיבה פרועה (ומשהו שמחליט שזה יהיה חכם לשתות ליטר בירה דרך שנורקל- זה לא!) ובמרכז הסצינה גיבור הסרט (חננת על בד"כ) מנסה להביס את הבריון של המחזור בבירה-פונג  וגם לזכות בבחורה.
נו,אז זה לא בהכרח חייב להתנהל כך, אבל למה לא ללמוד את חוקי המשחק.

מסדרים כוסות על שולחן פינג פונג בצורה הבאה (לסדר כך בשני צידי המגרש):

ממלאים את הכוסות בבירה וכל משתתף בתורו זורק את הכדור על החצי מגרש שלו כך שיקפוץ מעל הרשת וינחת בתוך אחת הכוסות (מותרת קפיצה אחת גם בחצי מגרש השני). אם הכדור לא נכנס קפץ יותר מפעם אחת על החצי של היריב התור עובר ליריב. אם הכדור נכנס לאחת הכוסות היריב מחוייב לשתות את אותה כוס, להוציא אותה מהמגרש והתור נשאר אצל המשתתף שזרק.
הראשון שנשאר ללא כוסות על החצי שלו מפסיד (וסביר להניח שהוא יהיה די שיכור).

במשחק זה יש אלמנט מוצלח שככל שאתה מפסיד יותר רמת הקושי עולה- ככל שאתה שותה יותר קשה יותר להיות מפוקס ולקלוע. ולמרות שזה משחק לשני משתתפים בלבד במשחק זה גם מהנה לצפות ולעודד.

תוספות אפשריות:
ניתן למלא בכמות אחידה או למלא כוסות מסויימות ביותר וכוסות אחרות בפחות וכך לחלק את המגרש לרמות קושי שונות.
ניתן להוסיף או לשנות את סידור הכוסות כל עוד שומרים על איזון בין השחקנים.ניתן לחלק את הצופים לקבצות שיהיו מחויבים לשתות כמו השחקן הנציג שלהם.
ניתן להכניס כוסות מסויימות בצבעים שונים וכך להוסיף אלמנט חברתי למשחק, לדוג'- אם קולעים לכוס אדומה כל הבנות שותות, כוס ירוקה כולם שותים וכדו'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה